Botox: Bare ridse overfladen

Læger og forskere har eksperimenteret med Botox siden begyndelsen af ​​1800-tallet. I dag er der flere medicinske anvendelser, både godkendt af FDA og ikke godkendt af FDA, for produktet. Men som teknologien stiger og forskning fortsætter, kan det siges, at den medicinske verden bare har kradset i overfladen af ​​Botox nytte.

Definition af Botox

Botox er varemærket af Clostridium botulinum , et naturligt forekommende stof fremstillet af proteiner og nervegifte. Botox bruges mest almindeligt i kosmetiske procedurer til at reducere forekomsten af ​​rynker, rynker og andre ansigts folder. Dog er Botox almindeligt anvendt til behandling af andre betingelser, som godt.

Hvordan Botox blev opdaget

Når Botox blev først opdaget, forskere mærket det "pølse gift." Faktisk udtrykket botulinum faktisk betyder pølse på latin. Efter en gruppe mennesker døde, i 1820'erne, Dr. Justinus Kerner, en læge, undersøgte dødsfald, som i sidste ende blev bidraget til dårligt forberedt blodpølse. Dr. Kerner indså det var bakterier Clostridium botulinum, som forårsagede disse menneskers død. Når Dr. Kerner identificeret bakterier, begyndte han at studere det, og selv injiceret sig selv med bakterier til at kontrollere dens virkninger.

For årene efter Dr. Kerner originale opdagelse, læger og forskere med at teste de medicinske fordele af Botox indsprøjtninger. I 1953 opdagede Dr. Bernon Brooks, at små Botox indsprøjtninger faldt muskelsammentrækninger i spastiske muskler. Selv om medicin effekter var midlertidige, resultaterne var dramatisk.

År senere, lægerne opdaget, at efter patienter med spastiske ansigtsmuskler modtaget Botox indsprøjtninger, patientens fine linjer, rynker og facial folder også forbedret. Efter denne opdagelse, Botox blev kendt for sine udglatning effekt på patientens hud.

Aktuel Bruger til Botox

I dag er der en overflod af anvendelsesmuligheder for Botox. Er imidlertid vigtigt at bemærke, at ikke alle nuværende anvendelser af Botox er FDA-godkendt. De mest almindelige FDA-godkendte anvendelser for Botox omfatter:

• * Midlertidig forbedre rynker, fine linjer og ansigts folder, især rynker mellem øjenbrynene

• * Reduktion overdreven blinkende, en tilstand kendt som Blefarospasme

• * Lettelsen symptomer på hyperhidrosis, overdreven sveden. Botox faktisk hæmmer sveden, som hjælper patienter, der sved voldsomt, og kan ikke styre deres sveden tilstand med topiske midler

• * Forvaltningen af ​​kronisk migræne. Botox indsprøjtninger i hoved og hals har vist sig effektive for patienter, der lider af kronisk migræne.

Andre anvendelser af Botox

Forskere er konstant kommer op med nye anvendelsesmuligheder for Botox. Andre anvendelser for Botox omfatter:

• * Botox kan være i stand til at hjælpe folk tabe sig. Forskere mener, at Botox indsprøjtninger kan øge den gastriske tømning tidspunktet for nogle patienter, hvilket vil støtte i vægttab

• * Pædiatriske patienter, der lider af inkontinens på grund af en overaktiv blære kan finde lindring fra Botox indsprøjtninger

• * Mange forskere mener, at Botox er gavnligt i sårheling. Det menes, at Botox reducerer den tid det tager for alvorlige sår at hele

• * Det samme måde, som Botox indsprøjtninger falde i sveden hos patienter med hyperhidrosis, kan det også være en fordel for patienter, der lider af overdreven savlen.

Som teknologi stiger, er det uundgåeligt, at forskere og læger vil finde nye og gavnlige anvendelser til Botox indsprøjtninger. Da Botox indsprøjtninger er en simpel procedure udført i ambulant, fordelene ved Botox har potentiale til nemt at forbedre kvaliteten af ​​livet for de patienter, der har lidt i årevis med invaliderende betingelser

anti-aging

1. Verdens ældste mand afslører hans hemmeligheder
  2. En naturlig måde at Sundere Hud
  3. Drikker nok vand til Hold Sundhed og skønhed
  4. Bob Greenes 4 søjler til Feel 20 År Yngre
  5. Anti-Aging hudpleje: Søvn er vigtig for anti-aging, Afslapning og Longevity
  6. Krop Contouring kan hjælpe en person se deres bedste
  7. Mesotherapy er et organ sculpting teknik, der hjælper med vægttab
  8. Effektive skridt til at få stor udseende hud
  9. Håndlavede sæber for Gorgeous og glødende hud!
  10. Enkle løsninger til Gendannelse dit helbred og Udvidelse dit liv Span
  11. Microdermabrasion omkostninger og fordele
  12. Brain Øvelser holde dig Yngre Længere
  13. Vende Den Aging Process Med HGH Therapy?
  14. Hvordan man vælger den rigtige Rynke Remover Cream