Om Kaffe

Hvis du kæmper for at komme igennem dagen uden en konstant forsyning af kaffe eller te, kan det være ned til mere end bare personlige smag. Forskning viser nogle af os arver gener, der gør os mere afhængige af koffein
Dem med &';. Koffein narkoman &'; gener har brug for at drikke mere kaffe eller te for at få den samme buzz. Dette kunne også være med til at forklare, hvorfor chokolade er mere uimodståelig for nogle end andre.
Spændende fund kommer fra en amerikansk undersøgelse granske DNA og kost 45.000 mennesker, en af ​​de første til at undersøge sammenhængen mellem fødevarer og gener .

Denne markeret op to gener, der er forbundet med den høje indtag af te, kaffe, chokolade og koffeinholdige læskedrikke såsom cola. One – CYP1A2 – er nøglen til fordelingen af ​​koffein i leveren. Den anden, kaldet AHR regulerer den første.

Forsker Neil Caporaso sagde: &'; Det &'; s været kendt i årtier, at dette CYP1A2 gen er, hvad metaboliseret koffein. &'; Men ved hjælp af ny teknologi, hvad vi viste for første gang, er, at det ser ud ansvarlig for nedarvede forskelle i, hvordan folk drikker kaffe
&';. Pointen er, at den måde, vi drikker koffein er ikke bare tilfældigt – det &'; s relateret til genetiske hånd kort du blev behandlet. &'; Hvis du bryde det ned hurtigere, du kræver mere koffein at opnå samme “ buzz &"; eller for at undgå tilbagetrækning efter at have stoppet al koffein &';

De, der tippes mod højere forbrug drink om 40 mg koffein mere en dag end andre. Det svarer til omkring en tredjedel af en kop kaffe eller en dåse cola, tidsskriftet PLoS Genetics rapporter. Briter komme igennem 70million kopper kaffe om dagen og 165million kopper te.

De, der drikker mere kaffe er mere tilbøjelige til at have et gen, der hjælper deres lever bryde det ned Hvis du kæmper for at komme igennem dagen uden en konstant forsyning af kaffe eller te, kan det være ned til mere end blot personlige smag. Forskning viser nogle af os arver gener, der gør os mere afhængige af koffein. Dem med &'; koffein narkoman &'; gener har brug for at drikke mere kaffe eller te for at få den samme buzz.

Dette kunne også være med til at forklare, hvorfor chokolade er mere uimodståelig for nogle end andre. Den spændende fund kommer fra en amerikansk undersøgelse granske DNA og kost 45.000 mennesker, en af ​​de første til at undersøge sammenhængen mellem fødevarer og gener. Dette flag op to gener associeret med højt indtag af te, kaffe, chokolade og koffeinholdige læskedrikke såsom cola. One – CYP1A2 – er nøglen til fordelingen af ​​koffein i leveren. Den anden, kaldet AHR regulerer første
Forsker Neil Caporaso sagde:. &Lsquo; Det &'; s været kendt i årtier, at dette CYP1A2 gen er, hvad metaboliseret koffein. &'; Men ved hjælp af ny teknologi, hvad vi viste for første gang, er, at det ser ud ansvarlig for nedarvede forskelle i, hvordan folk drikker kaffe. &'; Pointen er, at den måde, vi drikker koffein er ikke bare tilfældige – det &'; s relateret til genetiske hånd kort du blev behandlet. &'; Hvis du bryde det ned hurtigere, du kræver mere koffein at opnå samme “ buzz &"; eller for at undgå tilbagetrækning efter at have stoppet al koffein &';.
En kop kaffe er, hvad millioner af os er afhængige af at kickstarte dagen. Men ny forskning viser, at morgenen pick-me-up har en langt mere potent effekt på hjernen, hvis det tages sammen med sukker. Forskere ved universitetet i Barcelona i Spanien fundet tage koffein og sukker samtidig styrket hjernen &'; s præstationer mere end at tage dem på deres own.Researchers nu tror hver enkelt øger effekten af ​​den anden på hjernefunktioner såsom opmærksomhed span og arbejdshukommelse.

Resultaterne kommer fra hjernescanninger udført på 40 frivillige, der blev testet, efter at de havde kaffe med sukker, kaffe uden sukker, sukker alene eller blot almindeligt vand. Resultaterne, der er offentliggjort i tidsskriftet Menneskelig Psychopharmacology: Clinical and Experimental, foreslår sukkersødet kaffe kan være den bedste måde at forberede hjernen til en travl dag forude. Men det &'; s sandsynligt, at kaffeelskere, der ikke tager sukker vil få de samme fordele i at nyde en sukkerholdig snack med deres drink.

Tidligere undersøgelser har endda foreslået tre kopper kaffe om dagen kan reducere risikoen for Alzheimers &'; s sygdom, eventuelt ved at udløse en kædereaktion i hjernen, der forhindrer skaderne som følge af sygdommen. Det &'; s også velkendt, at glukose, en form for sukker, er det vigtigste brændstof, som hjerneceller har brug for at fungere ordentligt

kosttilskud

1. Afsløret: Sandheden om ikke-økologiske frugt og grønt
  2. Charcoal Briquette Manufacturing er miljøvenlig
  3. Er ingredienserne i kolon rensemidler Farlig til din krop?
  4. Mad kilder der øger Glutathion Naturligvis
  5. Den grill ryger Science of Food Preservation ...... og lidt sjov også!
  6. Lav vitamin D niveauer behandling
  7. Hvedegræs Juicer: Få mest muligt ud af Saftpresning
  8. Den Vægttab Pill Udråbt som en "Miracle" af den britiske medier
  9. Protein kvalitet og Immuno - Enhancement
  10. Fødevarer Bevist Cure mavesyre-reflux og halsbrand
  11. Er de sundhedsmæssige fordele ved probiotika og Præbiotika det samme? Oplev Den chokerende sandhed…
  12. *** Herbal Fritagelse for kvindelige hormon ubalance
  13. Hvordan til at tabe med jomfru kokosolie
  14. Sundhedsmæssige fordele af hvid te
  15. Nogle rigtig gode ernæringsmæssige forslag til at minimere acne
  16. Shakeology: Bedste måltid udskiftning Shake
  17. Lose mave Fat med CLA
  18. Bør du tage et Digestive Health Supplement?
  19. En gratis kostplan for begyndere