Tiny hemmelige øger humør & buster stress

Mange mennesker henvender sig til chokolade, når de &'; re følelse blå. Men en nylig undersøgelse antyder, at de måske være bedre stillet nå til noget mindre, … meget, meget mindre

I fortiden, jeg &';. ve skrevet til dig om, hvordan probiotika – de venlige bakterier i din tarm – kan øge dit helbred …

Probiotika støtte fordøjelsen
De støtter immunsystemet sundhed
De har endda forbedre din krop &'; s evne til at slippe af toksiner
Ny forskning, der er offentliggjort i Proceedings of National Academy of Sciences, kan have netop bekræftet en anden fordel af disse nyttige bakterier.

I flere år har forskere mistanke om, at probiotiske bakterier kan påvirke dit humør. Og en række undersøgelser synes at bakke dette op.

For eksempel britiske forskere delt 132 personer i 2 grupper. En gruppe fik en daglig drik tilsat probiotika. 2. gruppe fik en inaktiv placebo. I den probiotiske gruppe dem, der følte det værste, når undersøgelsen begyndte, følte meget bedre inden for 3 uger. Men moodiest folk i placebogruppen didn &'; t føler nogen better.1

For nylig en canadisk hold gav enten probiotika eller placebo til en gruppe af mennesker med angst spørgsmål i 2 måneder. Den probiotika gruppe likvideres roligere og mindre ængstelige. Igen, didn placebogruppen &'; t improve.2

Men ingen virkelig forstået, hvordan bakterier, der lever helt ned i din tarm kan gøre en forskel i dit humør og attitude. Denne nye undersøgelse kan give svaret.

Forskerne tilføjede probiotiske bakterier til kosten af ​​en gruppe af mus. En anden gruppe mus fik den samme kost – men uden probiotika.

adfærd probiotiske-fodret mus ændret. De viste mindre stress. De var mindre tilbøjelige til at blive humørsyg eller blå end de andre mus. Og de havde lavere niveauer af corticosteron – et hormon forbundet med høj stress levels.3

Fodring af mus probiotika også ændret antallet af receptorer for GABA – hjernen &'; s top “ beroligende &"; messenger – . på flere områder i hjernen

Disse forskere opdagede probiotika stimuleret vagus nerve – en af ​​din krop &'; s store nerver. Og disse “ beskeder &"; udløste fysiske og kemiske ændringer i mus &'; s hjerner

Ændringer, der beroligede nervøse følelser, sænkes stress og producerede mere positive stemninger

Vi &';.. allerede har set lignende effekter i mennesker, der tager probiotika. Så det &'; s. Rimeligt at tro, at de fungerer på samme måde i mennesker, også

Men hvordan kan du drage fordel af denne fordel

Yoghurt er de mest kendte kilde probiotika?. Men de fleste yoghurt produkter er fyldt med sukker – og mange har kemiske tilsætningsstoffer, også. Så jeg don &';. T anbefale dem som en regelmæssig kilde til sunde bakterier

Plain yoghurt med levende, aktive kulturer er en temmelig god probiotisk kilde. Men almindelig yoghurt er for surt for mange mennesker. Det tager nogle få bruges til

Det &';. Er derfor, jeg anbefaler at tage en probiotisk supplement. En god probiotiske supplement leverer langt mere venlige bakterier end yoghurt … . uden den ubehagelige smag

De bedste probiotiske kosttilskud indeholder også præbiotika

Præbiotika er fibre din krop kan &';. t fordøje … men at gode bakterier kan. Faktisk er de &'; re den øverste mad valg for de sunde bakterier, der lever i din tarm. Forudsat deres livret med til at sikre flere af disse gode bakterier overlever – og trives – i din tarm.

Hvor de bare kan hjælpe dig til at føle roligere, mindre nervøse og mere optimistisk.

Bo Sund,

Dr. Kenneth Woliner, MD
bedste liv naturmedicin

naturlig sundhed

1. 4 Grøn skønhed tips
  2. Hvordan muldvarp fjernelse gjort?
  3. Elsker dig hjerte - giv den magnesium
  4. Jeg har en hovedpine denne store ...
  5. Spot en Stroke Hurtig, Stroke Advarselstegn og forebyggelse tips
  6. *** Herbal Ally - Nu Remember Rosemary
  7. Hvad er Candida?
  8. Garvning Hudkræft - symptomer og behandling
  9. Tabe sig på en sund måde
  10. Trin til alkalize dit system for Vital Sundhed
  11. *** Gør dit liv med helbredende kraft Touch
  12. Realiteter om sundhed og fødeindtag
  13. Opleve fordelene ved en sund livsstil
  14. Hvorfor To Go For Natural Health Behandling og hvordan virker det?
  15. Forståelse kvaliteter af æteriske olier
  16. *** Anti-Cancer Livsstil ~ livmoderhalskræft
  17. *** Du må ikke vaccineres før du Uddan
  18. Netop Hvordan Hibiscus sabdariffa te kan behandle hypertension
  19. Bedste Shampoo - Naturlige, Hjemmelavet, Sund!
  20. Latter er virkelig den bedste medicin