*** Fukushima s Stråling Release: Her er en vigtig måde at beskytte dig selv

Den japanske College of intravenøs behandling har udgivet en serie af fire videoer, som du kan se her. De gør en stærk sag for at beskytte os selv mod stråling ved hjælp af C-vitamin og andre kosttilskud.

Hvad de ikke nævner er, at en anden stærkt supplement at beskytte mod stråling er organisk svovl. Svovl reagerer med radioaktive mineralske isotoper, gøre dem til harmløse sulfater. Denne reaktion forekommer naturligt på grund af de elektroner, der er tilgængelige i svovl atomare struktur.

Svovl letter også bevægelsen af ​​ilt i og ud af vores celler til at hjælpe med reparation af beskadigede eller døende celler. Svovlholdige aminosyrer er nødvendig for at reparere protein, der er blevet beskadiget og opbygge nye celler. Disse aminosyrer kan ikke dannes så godt uden tilstrækkelig svovl.

Efter at de atombomber blev kastet over Hiroshima og Nagasaki, mange af de japanske folk overlevede stråling forgiftning blot ved at spise deres traditionelle miso suppe, som er lavet af gærede sojabønner, hav grøntsager som kombu og rodfrugter – alle er rige på jod og svovl. Andre naturlige kilder til svovl er hvidløg, koriander, og fyr lignaner. Dybe pælerod af fyrretræer trænge ind svovlrige sub-jord

NaturoDoc s SuperSulfur &handel; er lavet af fyrretræ lignaner, hvor organisk DMSO destilleres til methylsulfonylmethan (MSM) i sin oprindelige organiske form.

Hvis du lært, at svovl kan beskytte dig, hvis de tages i kosten, ville ikke du ønsker at have et svovlindhold tillæg på hånden i tilfælde miljøforhold blive værre?

Vi er ikke at vide, hvor slemt er situationen i og omkring Fukushima, men mange af de mere velinformerede folk siger at det forværres dag for dag. Andre biologiske risici bliver også holdt skjult for offentligheden.

Det er fornuftigt at informere dig om vigtigheden af ​​rene fødevarer og kilder til ikke-toksiske vitaminer og mineraler såsom svovl og jod. Så find de bedste og reneste kilder til disse for dem, der betyder noget for dig.

Du kan søge PubMed, Medicinsk Database vedligeholdes af det amerikanske National Institutes of Health (NIH), for mange undersøgelser, som peger på den beskyttende egenskaber af svovl. Her er et link til en:

Fra PubMed:

"Inddragelsen af ​​forskellige svovlholdige funktioner i organiske molekyler gav forbindelser med hele kroppen strålingsbeskyttelse fra dødelige doser af gammastråling i dyr. "Salg – Annals of Farmakoterapi, 1992 Sept.26 (9): 1144-7

MSM findes i de fleste helsekostforretninger ikke virker så godt som de organiske krystaller fra high-lignan. fyrretræer. Dette skyldes, at det meste asiatiske producenter opvarme MSM til 486 grader F. og fysisk knuse svovlkrystaller til et pulver, udelukkende til fremstilling bekvemmelighed. Dette gør det resulterende MSM langt mindre biotilgængelige for helbredelse.

Hvis MSM blanding indeholder siliciumdioxid som tilsætningsstof, angiver desuden, at svovlet er blevet deaktiveret og gjort næsten ubrugelig. Vær opmærksom på, at de fleste indkapslet MSM og pulvere består af dette deaktiveret, ikke-lignan-holdige form for svovl.

Folk bliver mere og mere opmærksomme på de mange miljømæssige og biologiske risici, vi står over for i denne komplekse moderne verden. Med alle de dårlige nyheder, der kommer til os fra alle sider, er det en lettelse at finde nogle gode nyheder om naturlige og ernæringsmæssige-baserede lægemidler som denne high-lignan organisk svovl, der kan hjælpe genvinde og beskytte dit helbred, når de anvendes korrekt.

Ikke alene svovl oxygenat cellerne, men det har mange andre bemærkelsesværdige fordele for huden, negle, led, bindevæv og endda åndedrætsorganerne. Interessant, har vi nu en hairsylist sælge vores SuperSulfur som et hår rejuvenator for hendes kunder, der oplever hårtab, efter at hun så den store hårvækst vi selv har haft som en gavnlig sideeffekt af at bruge organisk svovl.

På grund af udpining af jorden fra den udbredte brug af kunstgødning, vores fødevareforsyning ikke længere giver den mængde kosten svovl, som det engang gjorde. Tager supplerende svovl har mærkbare fordele, som mange brugere nu finde at være betydelig.

Du kan få SuperSulfur her:.

naturopatmedicin

1. Informativ Viden om Nutraceutical Science.
  2. Guide til at hjælpe dit barn Pick Sund mad
  3. Addiction Behandling CenterFlorida - Hvordan at finde den rigtige One
  4. Eksem hjem retsmidler, der virker
  5. Den Naturopathic Begrebet Sygdom
  6. Stress Management: Mød dine binyrer
  7. Den bedste søvn Miljø dvs. Soveværelse
  8. *** Den Svovl Study
  9. Chrom og Kolesterol Kontrol
  10. Har Kosttilskud har forskellige absorption & biotilgængelighed? JA!
  11. Hvordan at opdage og fjerne hovedlus fra dine børns hår
  12. Morgellons Sygdom; Hvordan Er det virkelig føles at være alene og forladt
  13. Hvad kan være farligt nogle af de mest populære urter?
  14. *** Bee Venom Therapy: Moderne Healing Fra landbrugerens Friend
  15. Hvorfor vælge homøopati?
  16. Sådan Lose Baby Vægt det realistisk måde
  17. Find Naturlige helbredelsesmetoder for dig og din partner snorken
  18. Medicinske Tours en populær løsning for mange amerikanere står stigende sundhedsudgifter
  19. Naturlige retsmidler mod forstoppelse er den bedste måde Sådan Cure Forstoppelse!
  20. Eddike, muskelkramper, blodsukker og syrer