En kvindes guide på alt: På neuroner og Brains

En ny neuron lyder som det kunne være en ny bil. Den Neuron ville være en kompakt og effektiv bil, men op til nye udfordringer. Ældre model Neuroner ville have problemer med at blive fundet på parkeringspladser, eller vild gå et eller andet sted. Faktisk, jeg taler om den kloge slags neuron; neuron, der gør forbindelser mellem andre neuroner, og hjælper dig med at huske, hvor du skete at parkere din nye bil. Forskere har fortalt os, at vi havde alle vi skulle få ved den tid, vi var voksne, men lige som jeg har mistænkt for en stund, kan vi dyrke nye. Vi kan vokse nye, når vi udøver, eller øve gåder, eller lære nye udfordringer. Da jeg gik tilbage til skolen, og studerede nogle ukendte, og temmelig komplicerede emner, jeg er glad for at rapportere, at jeg fik A'er. Indrømmet, det var ikke kvantefysikken, som jeg studerede, og jeg var ikke at finde ud af måder at undgå det arbejde, som jeg gjorde i de tidligere skoleår, men jeg føler min hjerne bliver større.

Ifølge til Scientific American, er tusindvis af nye celler født hver dag i den modne hippocampus, men medmindre bærer af de nye neuroner er udfordret til at lære noget, vil disse neuroner dø i et par uger. "Couch potato 'er ikke bare en tilfældig kærtegn i den videnskabelige verden.

Når forskerne eksperimenteret på mus og rotter, fandt de, at de mus, der brugte deres øvelse hjul mest religiøst, udviklede flere hjerneceller end deres stillesiddende fætre. De fandt også, at spise blåbær fremmet neuron vækst, og tilføjede, at til gymnastik rotternes kost. Gym rotte er ikke bare en kærtegn enten - disse rotter slips på deres dårlige dreng bandannas, ramte løbebånd, og har blåbær smoothies, bagefter. Det er ikke bare selvtilfreds, forbigående selvtilfredshed du føler fra den viden, du har gjort noget ekstraordinært, såsom at spise rigtigt og motion. Nej, der virkelig er en god grund til, at retfærdige følelse af godhed; du har forbedret din hjerne!

Hvad forskerne opdaget var også, at ikke alle lærer værker, når det kommer til overlevelse af de nyeste. Da de havde de små væsener svømme over til en platform, der er synlig i en pulje af vand, har denne aktivitet ikke øge celle overlevelse. Hvorfor? Fordi det ikke tage meget eftertanke. De opgaver, redde flest neuroner er dem, der er sværest at mestre. Så er dumme mennesker dumme, fordi de er dovne, og ikke ønsker at svømme til en platform, eller er de klogere end resten af ​​os, og bare gemme det for de større udfordringer? De rotter, der skulle prøve den hårdeste, og lærte efter mange flere forsøg end de smartere rotter, endte med flere nye neuroner. Måske resten af ​​os er klogere end en Einstein, trods alt.

Mere forskning der bliver gjort med mennesker. Nogle af resultaterne kommer fra mennesker med Alzheimers, eller som har været på kemoterapi. De er ved at opdage nye ting om vores hjerner hele tiden; som tilfældigvis betyder forskerne udvikler nye neuroner

positiv psykologi

1. Lederskab og Iværksætteri: Profil af Mark Victor Hansen Del I af en tre del Artikel
  2. Stress management teknikker
  3. *** Vi har alle brug en dosis Inspiration hatpin
  4. Stigende din hjerne magt og hjælpe andre - Carl Jungs Metode til Drøm Fortolkning
  5. Tøm Cup
  6. Dum, fed og grim. Eller?
  7. Hydrocephalus og hvad det fortæller os om det menneskelige sind
  8. Innovative visualiseringsteknikker - Hvordan For at udnytte det
  9. Find din egen måde
  10. Må vi turde drømme eller følge vores drømme?
  11. Mindfulness - Så hvad
  12. 6 lektioner OL kan lære Boomers
  13. Positiv Mental holdning-The Magic Of Positivitet
  14. Definition: Positive Emotions
  15. The Power Of Mind magi og hvad det kunne gøre for dig
  16. Mærk support.
  17. Giv dem, hvad de ønsker
  18. Se Fremskridt
  19. *** Positive fingeraftryk og Shadow Udskriver Of The Mind
  20. Hvad er det vigtigste?