Følg den kosmiske trend ... Hvad er det? (Del-1.)

Følg den kosmiske trend … Hvad er dette? (. Del-1)
Hele verden er fuld af tendenser i sine respektive … tendens er et ord, der direkte kommer fra familien af ​​ordet &'; tendens &' ;. En lille reference i ordbogen, skal gøre dig med nogle mere uddybning på disse ord af stor dybde, dvs. &'; trend &'; og &'; tendens &' ;. Udviklingen i denne verden kan ikke tomme fremad uden specifikke tendenser på given periode. Årsagen, der førte til udryddelsen af ​​dinosaurerne og dets nutidige væsner fra denne verden var en tendens eller en tendens givet af naturen til sig selv. Ændringen af ​​sæsonen er tendensen i naturen, som vi observerer hele året i forskellige dele af verden. De ændringer, der kommer ind strukturen i hele vegetation også … er et resultat af tendensen opleves af natur. Global opvarmning er også en negativ tendens udløst af nogle ukloge handlinger dens mest intelligente indbyggere.
Når naturen kan opleve og udviser resultatet af skiftende tendenser i alle dens dimensioner så hvordan kan den mest aktive væsen på dens overflade tie til de fleste gearskift motivet, dvs tendenser. Mennesket er det eneste specie på denne planet, der ikke kun opleve de tendenser, men også er potente nok til at skabe og rulle nye tendenser. Som et menneske, vi fortsætter oplever tendenserne i hele vores liv ind i alle områder, der forbinder med os til nogen form. Taler mindst om mode i lyset af udviklingen; den tendens kan meget vel observeret i uddannelse, infrastruktur, sundhed, turisme, økonomi osv overalt og overalt obligationen evne med &'; trends &'; er den nødvendige normen, og overalt, hvor overholdelse af denne tektoniske base af overlevelse trodsede der før eller senere eksistensen forvandler udryddelse
Der er en bemærkelsesværdig fænomen, som på sin forståelse startles nogen klog én dag; at fænomenet var dybt forstået og bragt til bekendtgørelsen om almue af de store gamle indiske seere gennem deres ældgamle visdom. Ifølge denne fænomen nogensinde aktivitet i denne verden der spænder fra mikrokosmiske enhed til makrokosmiske man er helt indbyrdes forbundet; omfanget af det indbyrdes midt alle niveauer kører til niveauer, hvor alle og enhver trend inden verden bevæger sig mod et fælles mål. Og en sådan flytning ikke kan trodsede og regulerer hele forandringer, der kommer ind i denne verden selv ved de atomare ender. De betegnes denne virkning som &'; kosmisk trend &' ;. Kosmisk tendens til dem betød de ændringer, der er fremherskende på et langt større ende, hvor utallige sol galakser er hjælpeløse undtagen at se igennem fingre med ønske om nogle højeste kraft.
Jeg kan godt forstå manglende evne nogen fælles sind for nemt forstå Faktisk er nævnt i disse linjer er nævnt ovenfor, da vi alle eksisterer og overleve på overfladen af ​​vores planet og når vi gør ikke evnen til selv iagttage den første kurve af denne runde planet med en blotte øje så hvordan kunne det være muligt for os at stige ovenfor til niveauer, hvor en observation efterfulgt af en erklæring på galaktiske tendensen bliver vores normale adfærd. Det er virkelig ikke så let for mennesker spærring dem, der assimilere guddommelig lyksalighed eller anden grund, og kan strække deres overholdelse til afstande, der rækker ud gravitationel trodsighed
Et spørgsmål blev rejst af en oprigtig lærd over for sin æres herre; flere år siden. &'; Master hvordan kunne man samle &'; nogle &'; om den kosmiske trend … fremherskende på et givent tidspunkt &' ;. Skibsføreren var ikke en almindelig væsen; han var en oplyst sjæl, der kunne forstå bearbejdning af naturen i dens skjulte og synlige former. Sådanne oplyste væsener har brug for nogen anstrengelser for at bevise deres legitimationsoplysninger, der overskrider hinsides tid
Skibsføreren svarede på denne oprigtige discipel; &'; Kig min søn vilje af den kreative kraft, kendt under forskellige navne til mange skal altid forblive udtrykt ind i hjerterne på dem, der søger lysstyrke som deres eneste beslutsomhed. For dem ser det ud som hvisker uden lyd, som det gør for fordybelse inden for sindet af enhver almindelig én … Skaberen skal afsløre for dem sit formål og de som altid er indgivet inden det blottet for købmandskab til at genoverveje blot ofre deres eksistens for sin opfyldelse. Sådanne udvalgte sjæle alene er de store dem, der så taler deres prædiken i tjeneste for deres herre … og hvad de ytre er viljen (tendens) af den kosmiske magt &';.
Disciplen på at lytte til sin herre blev halvt kendte og halvt forvirret. Han sagde; &'; Mester, hvad alle mine barnlige forståelse samler fra din klogeste hensigt er, at vilje skaberen af ​​dette univers, som vi kender som kosmiske sind kun er afsløret inden hjerter oplyste sjæle … og sådanne sjæle er dem, der er indgivet til den kosmiske magt i hele deres eksklusivitet derfor de blot virker til at opfylde sit ønske. Men min store Mester mit spørgsmål i stedet for et svar efterlader mig nu med en højere forvirring. Og nu er min forvirring dette øjeblik er, at hvordan kunne jeg vide om gyldigheden af ​​et oplyst sjæl i en verden, viklet med bedrag … og hvordan kan nogen søgning i disse værdige dem midt milliarder af hoveder. Mester for mig ser det ud til, at mit spørgsmål selvom finder et svar som din lyksalighed, men det skal være af nogen udvej til nogen anden quest båret sjæl på denne planet.
Venligt besvare mit spørgsmål på en måde, der kan blive et redskab for enhver borgerlig, der ønsker at forstå den kosmiske sind på et givent tidspunkt … velsigne mig med en beslutsomhed, der er sandsynligt og muligt for enhver almindelig menneske. Dit svar skal være meget nyttig for alle kreative instinkt bæres personer, der altid stræber efter at give fødsel til en virksomhed, der tjener denne verden på en bedre måde. Og mesteren så svarede … Fortsat i del-2. Desire2will.com. Dinesh Kumar (læring under disciplin)

indre ro

1. Lyd dine følelser
  2. At blive den person, du altid ment at være
  3. Blame
  4. C'mon Deltag i Joy Ride
  5. Sund Anger
  6. Lær at kærlighed fra dit kæledyr
  7. Personlig udvikling 101 (PD 101): De 3 Essentials af Spirit
  8. Ego: Den hindring for reel Spiritualitet
  9. Tappe din indre Juice
  10. Hvor er de farveblyanter? (Tager Tid til hvad der virkelig betyder noget)
  11. Forelæsninger ..............................................
  12. Et andet sted
  13. Sådan End Pain And finde lykken, del 1
  14. Yoga som en teknik til ændret bevidsthed
  15. Vær Butterfly
  16. Jonglering livets udfordringer.
  17. Sporing af følelser for vores velbefindende
  18. Accept for at udvikle en mere fredelig sindstilstand
  19. Hvordan at have bedre relationer ved at tilgive & Give slip på vrede
  20. Kunne Gud begår fejl?