Administrer Smerter Med Magnetics

Hvordan kan et magnetfelt mindske smerter? Dr. Lawrence mener, at måske de vigtigste tiltag er afslapning og cirkulation. Magnetiske felter vises i høj grad at øge blodgennemstrømningen i de små kapillærer. Via test ved plethysmografi, en måde at måle blodgennemstrømning gennem fingrene, Dr. Lawrence fundet en sats på 300% stigning i fem minutter - en dramatisk ændring. Den hurtigere omsætning menes at skyldes lempelse af kapillære vægge og væsentlige ændringer i kapillærbanerne, samt yderligere lempelse af muskler og bindevæv. Kapillærer er nøglen til at forstå, hvordan magneter lindre smerter via øget blodgennemstrømning. Kapillærer, langt smallere end arterier eller vener, er regulatorer af blodgennemstrømningen. De er slukket, indtil der er behov for udførelsen ilt i og kuldioxid og andre affaldsprodukter ud. Så de er aktiveret. Blodgennemstrømningen i vævet er underlagt, hvor mange kapillærer flyder. Når deres vægge er afslappet de tillader blodet at flyde mere frit. Kapillarvirkning hjælper smerte på en anden måde: ved at fremskynde væske udveksling i skadede væv, og derved skylle væk smerte og inflammation kemi på stedet. Disse omfatter uønskede biprodukter, som er vigtige årsager til smerte og inflammation. Det er som om livsprocesser i det berørte område pludselig blev gjort mere effektiv, når uønskede væsker skylles ud af systemet. I de fleste tilfælde er denne intensivering af stofskiftet ikke kun stopper smerte, men også stimulerer kroppen til at helbrede hurtigere, da bevægelsen af ​​ilt og andre næringsstoffer til cellerne vil stige, når kapillær blodgennemstrømning fortsætter. "(Magnet terapi) af Ron Lawrence , MD PH.D. og Paul J. Rosch, MD, FACP

"Beviserne er overvældende positive i at støtte tanken om, at magnetfelter er af enorm fordel for menneskers sundhed". Dr. Buryl Payne, PH. D.

En undersøgelse offentliggjort i 1989 i tidsskriftet psykoenergetik rapporterede en forbedring på 80% hos patienter med dissemineret sklerose i en dobbeltblind undersøgelse med næsten 100 patienter.

En undersøgelse offentliggjort i det medicinske tidsskrift Lancet i 1984 fandt 29 personer med skulder smerter, og i 4 uger fik magnetiske behandlinger. Ved afslutningen af ​​undersøgelsen, var symptom mindre, og 5 andre meget forbedret 19 patienter.

Dr. Tetsuro Okino på Teikyko Medical skole i Japan gennemført en undersøgelse ved hjælp af magneter til skulder smerter og stive nakker. Af 80 personer, der blev behandlet, omkring 90% fandt det at være effektiv.

Medicinske undersøgelser gjort, viser, at magnetiske produkter arbejder i 70-82,3 procent af de testede personer. I nogle blinde undersøgelser under anvendelse af puls magneter, 80 til 90 procent viste en vis forbedring med smerter. Så Magnetics har en god chance vil de arbejde for dig. Selv i dag kirurger er implantere magneter, når du laver rygkirurgi, at lindre smerte og hjælpe med healing.

Generelt, er det sikkert, smertefri, accelererer healing, og er ikke invasiv. Det har ikke allergiske eller overtrædelsesprocedurer problemer med multi-receptpligtig medicin. (Ingen bivirkninger) Det betyder ikke bærer risikoen for mere aggressiv behandling behandling såsom eksperimentelle medicin eller kirurgi.

magnetisme er lige så naturligt som solen og jorden. I tusinder af år har mennesket brugt magnetisme til at lindre smerter og hjælpe healing. Kroppen er en biomagnetiske organisme, der afhænger af denne usynlige kraft til at opretholde en balance af positive og negative ioner til et godt helbred. Professionelle sportsfolk har påberåbt sig magnetisme i årevis, og hævder det giver lindring fra ømhed og stivhed.

Magnetics er næppe nyt i det medicinske område. Grækerne og egyptere først indspillede de terapeutiske fordele af magneter fire tusinde år siden. En ud af syv japanske husstande bruger Magnetics dag, og en ud af ti tyske hjem bruger magnetisme i dag. Men magneter nyder en stigning i popularitet i dette land også! En bevægelse i retning af alternative behandlingsformer og utraditionelle behandlinger er stigende.

Alle kan have en anden reaktion på medicin. Med magnetisme, er der ingen syge bivirkninger. Men længden af ​​tid for en reaktion kan variere. Nogle mennesker føler resultater på få minutter, de fleste i 24 til 48 timer. Et par vil ikke føle det påvirker i ugevis, ikke give op, hvis du ikke føler noget lige med det samme, for du det bare kunne tage tid.

Pace beslutningstagere kan blive påvirket af magneter. Forhør dig hos din læge, før iført magnetiske smykker

ryg og nakke smerter

1. Når Rygsmerter Strikes - Hvem skulle du se
  2. Lumbal spondylosis, årsager og dens symptomer
  3. Hvad du behøver at helbrede rygsmerter
  4. Er Sit Ups dårligt for dit Tilbage?
  5. Er din Iskias Pain et mareridt? Oplev Sådan får du en god nats søvn
  6. SCOLIOSISINLONDON Ikke-kirurgisk behandling for skoliose er designet til børn og voksne
  7. Naturlige Relief og Retsmidler for din rygsmerter
  8. Pediatric Cardiac Surgery - Forståelse medfødte hjertefejl
  9. Backpain og afhjælpning
  10. Så du har en diskusprolaps disk
  11. Lændesmerter øvelser, der arbejder
  12. Der er fantastiske behandlingsmuligheder for frosne skuldre
  13. Cervikal fusion og lumbal fusion-Er den moderne nye teknik til håndtering af akutte rygsmerter
  14. Undgå Dette Glemt Back-Breaker
  15. Tilbage Ache førstehjælp Tips - Wise Woman Way
  16. Forvredet Knee:? Hvad kan man forvente
  17. Smerte-fri Havearbejde, del 2
  18. Hvad er den bedste naturlige behandling for rygsmerter?
  19. *** 5 enkle trin for Befri dig af rygsmerter