Boost Immune Sundhed med D-vitamin

Beviser fortsætter med at montere validering af kritiske karakter af D-vitamin for menneskers sundhed. Faktisk en form for hormon, D-vitamin udøver en stærk indflydelse på stort set hver eneste celle i kroppen, da det &'; s blevet vist at aktivere immunsystemet systemer evne til identitet og forpurre patogener og slyngelstater kræftceller

lægevidenskaben har. været klar over de sundhedsmæssige fordele af D-vitamin i årtier, at bemærke, at visse kræftformer er langt mere udbredt i koldere nordlige klima end i solen-mættet sydlige geografiske zoner. Forskning offentliggjort i tidsskriftet Natur Immunologi
giver beviser og videnskabelige beviser bag denne mirakuløse pro-hormon.

D-vitamin Aktiverer immunrespons

Vores krop er meget følsom over for D-vitamin i blodet, med utilstrækkelige niveauer fører til dårlig immunforsvar respons og sygdom. Mennesket har udviklet sig med meget højere blodets indhold af D-vitamin, end mange mennesker oplever i dag, på grund af regelmæssig soleksponering opleves af vore forfædre. Vores genetiske kode har indarbejdet dette hormon og bruger den til at udføre mange cellulære funktioner.

Forskere har opdaget, at D-vitamin aktiverer hvide blodlegemer komponenter i vores medfødte immunsystem kendt som T-celler, som er ansvarlige for tagging en ubuden gæst patogen til destruktion. Denne undersøgelse er vigtig, fordi det viser, at dette kun er muligt, når der &'; s nok D-vitamin i blodet. Når vitamin er mangelfuld, der &'; s ingen påvisning og patogenet eller rogue kræftcelle er tilladt at blomstre og formere

D-vitamin Tog immunsystemet for Future Overgreb
<. p> Under vejledning af D-vitamin, T-cellerne er i stand til at lagre oplysninger, som hjælper vores immunsystem huske tidligere angribere, og hvordan man kan reagere på dem hurtigere, hvis en fremtidig angreb skulle opstå. Sygdom respons hukommelse er afgørende for at give naturlige forsvar som vi alder, da kroppen hurtigt kan identificere og erobre et væld af patogener, som det hele tiden tilpasser sig sine omgivelser. Mange forskere mener, at dette er en vigtig grund til, at mennesket har været i stand til at overleve og udvikle sig i et relativt fjendtligt viral miljø

D-vitamin Kritisk til Cancer Prevention:. Supplement

Mens D-vitamin er en vigtig faktor i en reduceret risiko fra diabetes og hjertesygdomme til slagtilfælde og demens, det &'; s kritisk i forebyggelsen og endda behandling af mange typer af kræft. Når tilstrækkelige blodniveauer af vitamin D er til stede, er de aktive receptorer på hver celle i kroppen fyldt, hvilket giver en metabolisk betjeningsvejledning for cellulær replikation.

Som kræft er en sygdom indledes med genetisk mutation, det &'; s vigtigt for effektivt at replikere DNA-strenge til fremtidige cellulære generationer. Dette sker under kontrol af D-vitamin, og kun når optimale mængder er til stede på de cellulære receptorer. Overvåg blodets indhold af D-vitamin gennem regelmæssig afprøvning blod for at sikre et niveau over 50 ng /ml.

Det manglende led til at forstå mange af de mest ødelæggende sygdomme, der plager menneskeheden er nu inden for rækkevidde, da vi bedre forstå den rolle D-vitamin i aktivering af latrintømning magt vores eget immunsystem.

Forskere anslår, at 80% af den amerikanske befolkning er mangelfuld i vitamin D og kræver en vis grad af tilskud, men de fleste er uvidende om, at de dramatisk kan sænke deres risiko ved at udvikle et væld af dødelige betingelser. Har dit blod kontrolleres i dag og udnytte styrken af ​​dit eget immunsystem mod en sund, sygdomsfri liv

kosttilskud

1. Forbedre din kost med kosttilskud
  2. phentermine kost piller-et glimrende alternativ til Reducer ekstra vægt
  3. Hvorfor har vi brug for at tage kosttilskud?
  4. Er Probiotika For kronisk forstoppelse svaret?
  5. Er alle Kosttilskud ens?
  6. Stigende popularitet af Celebrity Vægttab Produkter
  7. Coconut Oil
  8. Hvorfor har du brug Nitrogenoxid man opbygger din krop
  9. Hvorfor Den Raw Food Diet
  10. Det største problem med hurtigt vægttab kostvaner
  11. Morgenmad Korn bedre end nogensinde
  12. Hvorfor Supplement dag? Hvor vigtigt er det?
  13. Hvis jeg har brug for at tabe sig og Hurtig, Skal jeg fokusere på muskelopbygning eller tabe?
  14. Transfer Factor, Colostrum og immun Support
  15. 10 grunde til at undgå at spise på en restaurant
  16. Hvordan til at behandle kønsvorter med Wartrol
  17. Sund kost plan must-haves
  18. En Sunde Balanced Diet planen for dig
  19. Naturlige midler til at sænke dit kolesteroltal.
  20. Portion Control - Den rigtige mængde af fødevarer