Kræft: et spørgsmål om Terrain, Ikke Gener

Gener tegner sig for højst 15% af cancere. Hvad der betyder mest i forebyggelse eller få mest af behandlinger er ikke vores genetiske sammensætning, men biologien vi skaber inden for vores krop til at støtte vores naturlige forsvar mod tumorvækst.

The Genetic fejlslutning
De fleste af os leve med den falske tro, at kræft er en genetisk russisk roulette. Som en ud af tre af os vil dø af kræft, oddsene er faktisk så slemt - værre faktisk - end denne frygtelige spil. Men det er ikke genetisk. En stor skandinavisk undersøgelse af identiske tvillinger (der deler nøjagtig de samme gener) fandt, at i de fleste tilfælde har de ikke deler risikoen for kræft. Faktisk konkluderede forfatterne, i New England Journal of Medicine, at "nedarvede genetiske faktorer gør en mindre bidrag til følsomhed over for de fleste typer af [kræft]. Dette fund tyder på, at miljøet har den vigtigste rolle i at forårsage almindelige kræftformer."

En ny tilgang til Kræft: Ændring af Terrain
Når det kommer til behandling af kræft, er der ikke noget alternativ til konventionelle behandlinger:. kirurgi, kemoterapi, strålebehandling, immunterapi, eller snart, molekylær genetik

Men disse behandlinger målrette tumoren meget gerne en hær løn krig: fokusering alle sine bestræbelser på at ødelægge kræftceller. Men det er så vigtigt at ændre det miljø, som understøtter væksten nye kræftceller, som det er at fortsætte med at banke dem med målrettede angreb

Vi har alle brug for at lære at ændre "terræn." - Vores biologi - - at gøre det så ugæstfri som muligt på kræft vækst. Så meget for forebyggelse for at øge fordelene ved behandlinger.

Den nye model for kræft, der er opstået fra de sidste 10 års forskning bevæger os væk fra genetik og holdent ind i de livsstilsfaktorer, som vi kan styre .

Faktisk anden New England Journal of Medicine undersøgelse viste, at mennesker, der blev vedtaget ved fødslen har risiko for kræft i deres adoptivforældre snarere end for de forældre, der gav dem deres gener. På de fleste, genetiske faktorer bidrager 15% til vores kræftrisiko. Det afgørende for 85% af kræfttilfælde er, hvad vi gør - eller ikke gør nok af - med vores liv

Da vi alle bærer kræftceller i os, der bestemmer, om vi udvikler kræft er til en. høj grad balancen mellem faktorer, der fremmer kræft, og faktorer, der hjælper modstå kræft

Almindelige initiativtagere til kræft er:.

* Cigaretrøg og mere end to alkoholiske drikke om dagen
* Raffineret sukker og hvidt mel
* Omega-6 fedtsyrer og transfedtsyrer (majs, sojabønner, solsikkefrø og saflor olier, hydrogenerede og delvist hydrogenerede vegetabilske olier)
* En række kemiske stoffer, der findes i visse fødevarer og husholdningsbrug produkter (parabener, phthalater, PVC, pesticdes og herbicider)
* Fuldstændig mangel på fysisk aktivitet
* Svar til stress, der fører til en følelse af hjælpeløshed og vedvarende fortvivlelse snarere end en forstand, at man kan hjælpe sig selv eller regne med støtte fra andre

Faktorer, der hæmmer væksten af ​​kræft ned er:

* Flere fytokemikalier, der er indeholdt i nogle frugter og nogle grøntsager, nogle urter og krydderier Salg * Omega-3 fedtsyrer. (fede fisk, raps og hørfrøolie, hørfrø, valnødder, nogle grønne grøntsager)
* Fysisk aktivitet (mindst 30 minutter Walking seks gange om ugen) Salg * Evnen til at håndtere stress, så man undgår hjælpeløshed ( følelsesmæssig ledelse gennem meditation eller yoga eller god psykoterapi) eller nyder godt af støtte fra parforhold, eller begge dele.

Vel vidende, at genetik er kun en mindre bidrag til kræft hjælper os indse, hvor meget der er i vores magt for at hjælpe vores kroppen være en stærkere partner i nærende liv og modstå kræft

©.. 2008 David Servan-Schreiber, MD, ph.d.

1. Fakta om angst og panikanfald
  2. Den Graviditet Krop Pillow for bedre Rest
  3. Værd at vide om Dehydrering
  4. Kosmetisk kirurgi er Hovedsageligt Skrevet af kirurgen
  5. Webinar om "510 (k) Forberedelse, Submission, og Clearance" fra GlobalCompliancePanel
  6. TYPER AF ortodonti
  7. Type 2 diabetes hos børn på Rise
  8. Sådan oprettes energi fra ingenting
  9. Rigtige behandling i det rigtige tidspunkt for et sundt hjerte
  10. Hvor sunde Kan damp brusere gøre dig
  11. Hører du klikker Sounds i munden?
  12. Opløseligt & Uopløselig Fibre - Hvad er forskellen?
  13. Natures svar - Yucca schidigera
  14. 10 smarte måder at opbygge dine muskler
  15. 3 Ture Sund Joint og muskler
  16. Book Uddrag - Dr. Isadore Rosenfeld gennembrud Sundhed 2004
  17. Minimer Fibromyalgi Symptomer
  18. Brug for at stoppe iskias - 3 ting du skal vide!
  19. Kemoterapi Survival Guide: Kom Svar på dine spørgsmål