Er Digestive Disorders dræne energi?

Nye Millennium forskere og læger opdager en helt naturlig måde at hjælpe vagt mod skadelig bakterier, gær og virus -. og genoprette kraft og vitalitet langt ind i fremtiden, uanset alder

Velkommen til probiotiske revolution . Hvad er det?

Det er, hvad du og jeg var aldrig lært i skolen om overraskende sammenhæng mellem kroppens tarmflora og din evne til at forebygge alvorlig sygdom, at tilføje vitale år til dit liv, og til at nyde en dramatisk højere livskvalitet lige nu

Almindelig og enkel, god mad fordøjelse og assimilation er "hjertet". for sundhed, men de fleste mainstream læger er stadig i uvidenhed om dette. en videnskabelig konklusion   ;

Hvad hvis jeg skulle fortælle dig at der er en 100% sikker gennembrud måde at slå om hjørnet på et vilkårligt antal livslang sundhedsproblemer nu ved hjælp af din egen krops "venlige" krigere. . . du fortsætte.

Hvad der præcist er bakterier? Bakterier er de enkleste, mindste og mest udbredte organismer på planeten. En af deres vigtigste roller er nedbrydning. Uden bakterier, organisk kulstof, der findes i døde og rådnende organismer, ville nedbryder kuldioxid i atmosfæren. Uden kuldioxid, kunne fotosyntese ikke forekomme, og ingen mad kunne vokse. Bakterier er også vigtige for dagligdags funktioner i kroppen, herunder fordøjelse. Så, som du kan se, bakterier er afgørende for menneskets overlevelse.

I 1928, Alexander Fleming opdagede "mirakel anti-biotiske" penicillin. Under den anden verdenskrig blev dette antibiotikum gøres bredt tilgængelige for at eliminere den mest ubarmhjertige af krig-time mordere: inficerede sår. Lige siden Flemings opdagelse, har brug af antibiotika blomstrede med en utrolig hastighed. Fire år efter masseproduktion af penicillin begyndte, en skræmmende og uventet fænomen begyndte at forekomme. Nogle af de dødelige bakterier, antibiotika skulle ødelægge begyndte at udvikle resistens.

Da bakterier er ekstremt modstandsdygtige og overleve under de mest ugunstige forhold, Dr. Gregor Reid for Lawson Research Institute i Ontario skriver i den 3 Juli 1996 spørgsmålet om "The Journal of American Medical Association", "I en tid med alarmerende bekymring over antibiotikaresistens og forventningen om, at vores forsvar ikke vil være i stand til at klare de dødelige patogener, der er på vores dørtrin, helt sikkert er det tid til virkelig omfavne alternativer såsom probiotika ".

Når du er i tvivl, så se på, hvordan Creation genetablerer kolonier, som er blevet udslettet af antibiotiske behandlinger. I tilfælde af antibiotika, forskerne måtte lære på den hårde måde, at kemisk-baserede, medicinske behandlinger er kun en kortsigtet, hurtig løsning til det virkelige problem. Skadelige bakterier formere i en usund krop. Gode ​​bakterier er nødvendige for at opsøge og ødelægge disse patogene mikrober, før de kan forårsage betydelig skade. Det bringer os til brugen af ​​probiotiske kosttilskud .

Hvem har brug for at bruge en probiotisk supplement? Generelt bør dem, der spiser en masse rødt kød supplere deres måltider med probiotika. Rødt kød tendens til at favorisere vækst af patogene bakterier. Også en stor del af kødet i dette land behandles med hormoner og antibiotika ..

De, der spiser få komplekse kulhydrater, er alvorligt syge, eller erfaring fysiologisk stress bør også supplere deres kost med gode bakterier

Endelig dem, der er på medicin, herunder antibiotika, cortison, p-piller, eller kemoterapi skal bruge probiotika på en regelmæssig basis. I dagens giftigt miljø, brug af probiotika er en smart foranstaltning for at sikre et velfungerende krop. At finde en sikker, effektiv probiotiske supplement er afgørende for at genoprette og bevare et godt helbred.

Når forsøger at finde den rigtige supplement, huske på de krav, frekvens ernæring. I tilfælde af probiotika, de fleste producenter frysetørre bakterierne i en kapselform, som ødelægger et flertal af de aktive kolonier.

Det er bedst at finde en probiotisk formel, der benytter en proprietær teknologi kaldet O2 faktor der holder de aktive kulturer i live og forhindrer deres mutation

Denne høj kvalitet, stabiliseret bakterier overlever saltsyre i maven og præsenterer eksklusive, patenterede, levende kulturer, som trives i tyndtarmen, der tilbyder talrige sundhed. fordele

Probiotika -. venlige flora - fungere som en beskyttelse mod e-coli og andre vira, også. Tage dem dagligt er et nødvendigt redskab i dit helbred vedligeholdelsesprogram. Den elektriske oplysninger, den giver, kan afværge en række kriser ned af vejen .

1. Home Retsmidler for skinnende hår - gøre dit hår Glossy