De Myter og realiteter i magnotherapy - af opfinderen af ​​den eneste klinisk test armbånd

Nigel Broderick er en førende autoritet på brugen af ​​magnetiske felter til at hjælpe med at lindre smerter, fremme heling og forbedre den generelle velvære. Hans forskning og forståelse af de komplekse biofysiske vekselvirkninger mellem levende celler og magnetfelter førte til ham at modtage den prestigefyldte BT Award for Innovation, mens hans magnotherapy selskab optrådte to gange i Sunday Times /Virgin liste over Top 100 hurtigst voksende privatejede virksomheder. Hans oprindelige CRP magnet modul blev verdens &'; s førende magnotherapy produkt og er fortsat den eneste magnetiske armbånd til at fuldføre et vellykket klinisk forsøg under en godkendt medicinsk protokol
Når et produkt bliver en succes det generelt følger, at andre lignende produkter ønsker at dele det. succes. Der er intet galt med det, der giver den tilsvarende produkt er så godt som eller bedre end det oprindelige vellykket produkt. Desværre er dette ikke altid tilfældet med magnotherapy produkter. Efter offentliggørelsen af ​​det kliniske forsøg af Nigel Broderick &'; s tidligere, nu forældet produkt bioflow i British Medical Journal mange billige magnetiske produkter hævder tilsvarende fordele (og endda citerer rapporten!) Pludselig dukkede fra ingenting, men de fleste var (og stadig er ) gør krav ud over de produkter kapaciteter.
Produkter såsom magnetiske øreringe, magnetiske indlægssåler, magnetiske bælter, magnetiske knæ støtter og mange andre hævder magiske egenskaber, men ingen af ​​disse er understøttet af meningsfuld beviser.
Magnet styrke
Don &'; t narre af reklamer angivelse af styrken af ​​en magnet. Nigel understreger, at effektiviteten af ​​en magnotherapy Produktet er en kombination af det magnetiske felt mønster og styrken af ​​magneten. Styrken af ​​magneter givet af mange leverandører er lige så meningsløst som de er imponerende! Et tal på flere tusinde gauss uden angivelse af massen af ​​magneten, sammensætning af magneten eller afstand fra magneten, ved hvilken aflæsning giver ingen indikation af effektiviteten af ​​magneten. På grund af så mange variabler Nigel tyder på, at den enkleste måde at kontrollere, om styrken af ​​en magnet i enhver magnotherapy produkt er tilstrækkelig til at frembringe en biofysisk ændring er at tilbyde en vægt stål på mindst 0,3 kg til overfladen af ​​produktet (vores rl og pu modellerne støtte 0.5kg!). Hvis vægten kan suspenderes fra produktet og ikke faldt magneten har tilstrækkelig styrke – men tankerne tæerne, hvis du forsøger dette!
Magnetic mønster
Lige så vigtig som styrken af ​​magneten er mønstret for det magnetiske felt. En magnet har to poler, og de fleste magnotherapy produkter har kun én af disse poler aktive mod kroppen væv. Et mindretal kan have to, men disse alene vil ikke producere den ønskede pulserende effekt
North poler og syd poler
Don &';. T tror enhver tale om en nordpol bliver god for én tilstand og en sydpol være godt for en anden. Hvis naturen havde tænkt at dette er sandt ville vi altid nødt til at gå i én retning, og aldrig være i stand til at vende rundt sikkert i jorden &'; s magnetfelt
Mennesker med visse betingelser bør ikke bære magneter
Der er ingen! beviser til støtte for dette. Husk, et magnetisk felt er en naturlig kraft - faktisk alt liv på jorden bor i en gigantisk magnetfelt. Men hvis en potentiel bruger er i tvivl, de bør konsultere deres læge.
Folk med pacemakere bør ikke bære magneter
Sandt. En stærk magnet bæres på håndleddet kan påvirke driften af ​​en pacemaker, hvis bestået tæt på den. Læge bør tages af alle udstyret med en menneskeskabt kirurgisk enhed eller implantat
Udtalelser - pas på Begejstring
Nogle magnotherapy leverandører bruger &';. Kunde &';! udsagn i deres reklamer, som måske eller måske ikke være sandt. Den Advertising Standards Authority ikke tror dem, så hvorfor skulle du? Den eneste meningsfulde kunde vidnesbyrd er den, der er relevant for dig – ! og det er den, du skriver selv
Typisk vidnesbyrd
"Dit produkt er stor - jeg vil anbefale det til nogen"

1. Den lyse side af depression
  2. Systemisk Lupus SIDE 3 erythematosus (SLE) og fosfolipidantistoffer
  3. Home Retsmidler for Herpes der hjælper dig lindre fra dens symptomer
  4. Hvad er de vigtigste årsager til depression?
  5. Awareness, Bånd og Leading by Example