Vitmain D Sænker Cancer Risk, Assists Vægttab

Betydningen af ​​D-vitamin i kampen for at tabe sig og reducere risikoen fra mange former for kræft er stort set blevet misforstået siden sin opdagelse i 1922. Forskerne har afdække de mange betydelige sundhedsmæssige fordele ved dette mirakel hormon siden afkode det menneskelige genom, hvilket fører til kritiske opdagelser om samspillet mellem D-vitamin med vores DNA og genetiske struktur.

Lav vitamin D niveauer forbundet med kræft og autoimmune sygdomme

Det faktum, at hver celle i den menneskelige krop luftfartsselskaber en receptor for D-vitamin giver en god indikator for, hvor kritisk det pro-hormon er til et godt helbred og selve livet. Vitamin D cirkulerer i blodet, udfylde behovene hos alle celler, indtil mætningsniveau er opnået, og lagres derefter i fedt til fremtidig brug.

Ifølge tidsskriftet Genome Research
, når de genetiske receptorer på hver celle er utilstrækkeligt fyldte, forekomsten af ​​kræft, diabetes og autoimmun sygdom, såsom multipel sklerose, Chron &'; s sygdom og rheumatoid arthritis stige dramatisk. Det fremgår, at når D-vitamin er låst korrekt i sin cellulære receptor, det virker som en molekylær brugsanvisning for sunde cellulær funktion og replikation.

D-vitamin fremmer sund vægttab

D-vitamin er et vigtigt næringsstof for dem, der forsøger at tabe. Oplysninger afgivet til The Endocrine Society bekræfter, at folk efter et vægttab program suppleret med D-vitamin faldt en halv pund mere om ugen for hver 1 ng /mL stigning i D-vitamin i blodet sammenlignet med en kontrolgruppe, der didn &'; t supplement.

D-vitamin hjælper med at sænke blodsukkeret og vende virkningerne af insulinresistens, hvilket kan forklare vægttab resultater med D-vitamin tilskud. Derudover er hormon kendt at reducere niveauet af systemisk inflammation, som fremmer sund vægttab. Mens D-vitamin er ikke den eneste nøgle til vellykket vægttab, er det et stærkt værktøj, der skal bruges til at hjælpe dine fremskridt, mens høster mange ekstra sundhedsmæssige fordele.

De fleste mennesker er D-vitamin Mangelfuld

Korrekt vitamin D niveauer kan kun bestemmes ved en simpel blodprøve. Optimale niveauer kører mellem 50 og 80 ng /ml, men langt de fleste mennesker teste omkring 25, og nogle er for lavt under 20. Når det cirkulerende niveau er lavt, cellulære receptorer ikke udfyldt og risikoen for sygdomme springer dramatisk.

Yngre enkeltpersoner gøre omkring 20.000 enheder af D-vitamin fra 15 minutter af udsættelse for sol, der er tilstrækkelig til at hæve blodet ind i det normale område. Efter alder 35, bliver vores krop ineffektiv beslutningstagning D-vitamin fra solen og supplering er påkrævet. De fleste mennesker bliver nødt til at starte ved at supplere mellem 4000 og 6000 enheder om dagen. Har dit blod testet efter 90 dage for at afgøre, om du har brug for mere eller mindre.

D-vitamin har været på sundhed radaren af ​​medicinske forskere det seneste årti. Undersøgelser regelmæssigt bekræfte, at hormonet er afgørende for vores velvære, reducere vores risiko for visse kræftformer med så meget som 78%. Vigtig information viser også, at D-vitamin kan hjælpe de personer, der forsøger at tabe sig ved at stabilisere stofskiftet og sænke inflammation. Fordelene ved D-vitamin tilskud er uomtvistelig, og vil hjælpe dig til at leve et længere liv med levende sundhed

kosttilskud

1. Hvor meget calcium Har du brug for mand eller kvinde?
  2. Hvorfor C-vitamin er meget vigtigt for dit helbred
  3. Hvordan til at tabe sikkert
  4. Lær betydningen af ​​All Natural Multi Vitaminer & Mineraler
  5. Læs mere om Fatsoluble Vitaminer
  6. Hvorfor nøjagtigt, som du drage fordel af at tage fiskeolie kosttilskud
  7. Fiskeolie og dens fordele for Sundhed
  8. Hvorfor har du brug Proteintilskud
  9. Sædvanlige fejl på pH mirakel kost
  10. Alle har brug for omega tre i deres kost plan, her er en vigtig kilde, der ikke er fisk!
  11. Top 4 måder at Administrer din diabetes kost ved bryllupper og Inddelinger
  12. 3 Stor Vitaminer til Acne
  13. Hvad er Resveratrol og hvorfor er det godt for dig?
  14. Tabe sig ved Running? Ikke engang prøve det!
  15. Hvad du behøver at vide om Wheat Intolerance
  16. DHA Beskytter Cirkulation fra kosten misbrug
  17. Hvorfor Prøv en Detox Diet?
  18. Hvorfor Supplement dag? Hvor vigtigt er det?
  19. Naturlige og ernæringsmæssige retsmidler mod depression