Vælg Hindbær og lilla frugter at afværge kræft

Tyktarmskræft er den tredje hyppigste årsag til kræftdødsfald. Denne ødelæggende sygdom er stigende som vores typiske kost af forarbejdede fødevarer fortsætter med at dræbe. En kost blottet for vigtige næringsstoffer er den drivende kraft bag dette stort set forebygges sygdom.

Forskere fortsætte med at afdække den kritiske sammenhæng mellem en kost fyldt med naturlige vegetabilske baserede phytonutrients og kræftforebyggelse. Du kan tilføje disse vigtige fødevarer til din kost arsenal og dramatisk sænke din risiko for sygdom.

Undersøgelsen viser en 45% reduktion i Colon Cancer Risk

Forskning udført på University of Illinois og offentliggjort i tidsskriftet Cancer Prevention Research
viser, at en kost suppleret med sorte hindbær sænkede forekomsten af ​​kolorektal cancer med 45%. Undersøgelsens forfattere konkluderer, at det høje indhold af hindbær polyphenol sandsynligvis påvirke fordøjelsessystemet gen mål og kan være til gavn for andre fordøjelses kræft linjer så godt.

Sorte Hindbær Vist Reverse Gene Skader

En anden undersøgelse offentliggjort i Cancer Research
viste, at der er over 2000 gener, der er ansvarlig for at regulere fordøjelsessystemet sundhed. Disse genetiske mål nedreguleret med en kost af forarbejdede fødevarer, hærdede fedtstoffer og sukker til at favorisere indledningen og udvikling af kræft. Supplere med en koncentration på frysetørrede sorte hindbær viste sig at vende tilbage 462 af disse gener til en normal tilstand

undersøgelse forfatter konkluderede, “. Vi har klart vist, at bær, der indeholder en række af anticancer stoffer, har et genom-dækkende effekt på ekspressionen af ​​gener involveret i udviklingen af ​​kræft &";
. Forskere har vist, at det aktive stof findes i sorte hindbær hæmmer tumor udvikling ved at undertrykke aktiviteten af ​​et protein er nødvendig for sygdommen at gøre fremskridt. Endvidere sorte hindbær reducere niveauet af farlige systemisk inflammation, som lavere tumordannelse med 50%.

Anthocyaniner er kraftige antioxidanter

Sorte hindbær aren `t det eneste medlem af den Berry familien kendt for at forebygge sygdom. Forskning har koncentreret sig om den antioxidant kapacitet af bær og hvordan anthocyaniner kan reducere risikoen for sygdomme lige fra diabetes og demens til slagtilfælde og hjertesygdomme. Oplysninger offentliggjort i Journal of Agricultural and Food Chemistry
forklarer, at bær forbindelser har en signifikant biologisk aktivitet, der har vist sig at være en stærk hæmmer af kræft i fordøjelseskanalen.

Forskerne testede kemo-beskyttende egenskaber af anthocyanin-rige ekstrakter (ARE`s) at bestemme, hvilke udviste den højeste antioxidant effekt. De fandt, at lilla majs, chokeberry, blåbær, lilla gulerod og druer var på toppen af ​​listen. Anthocyaniner give den dybe lilla farve til disse fødevarer, der gør dem så stærke midler mod kræft.

Medlemmer af bær familien og fødevarer rige på anthocyaniner er blevet forbrugt af vore forfædre i generationer. Disse potente forbindelser giver os et vigtigt redskab til at forebygge mange sygdomme, der skyldes vores fattige vestlige kost. Vær sikker på din kost indeholder en kilde til anthocyaniner til dramatisk sænke din risiko for fordøjelsesforstyrrelser kræftformer

slankekure og vægttab

1. Vitaminer til støtte i vægttab
  2. Er FAD kostvaner godt for dig?
  3. Tid til Get Off My Butt
  4. Forberedelse Plan & Detox; Gratis Detox Diet
  5. Oplev mere tæt på Sund kost
  6. Fedme dræber 300.000 årligt
  7. Årsager til fedme
  8. Kom Over the Flu
  9. NYC - Jillian Michaels har brug for folk til at miste 20-60 lbs. . for National TV Fitness Projekt
  10. Hvad Alle Bør Know..About sunde opskrifter til diabetikere
  11. 15 Enkle, Secret Food Retsmidler og andre varme Sundhed Stories for ugen
  12. Mind Over Platter --- det virkelig Matter!
  13. Gør Herbal Vægttab Pills virkelig nyttige i at tabe
  14. Er din Vægttab Diet Making Du Fat?
  15. Sådan afvænning for et renere og en sundere dig
  16. Måder at motivere dig selv og holde sig til dit vægttab planen
  17. Undersøgelse siger fedt folk har lavere IQ
  18. Sund kost retningslinjer for Life
  19. Er permanent vægttab Kom i en pille?
  20. Valg af det rigtige Fitness Program