Den "ufordøjelig" Food Din Gut brug for at trives - Præbiotika

Du spiser for at fodre dine celler og pleje din krop. . . men vidste du, at når det kommer til dit helbred, skal du fodre din ikke-menneskelige celler såvel

Hvad ?!

Her &';? oven overraskende kendsgerning. . . du &'; re ikke helt menneske. Faktisk din krop har mere bakterieceller end humane celler – billioner af dem. Disse bakterier celler overtal din menneskelige celler 10 til 1. [1] Og mens nogle kan være skadelige, mange af disse mikrober, der lever inde i dig er afgørende for et godt helbred. Disse bakterier holde dit immunforsvar skarp og stærk, de hjælper dig fordøje maden, de selv producerer vigtige næringsstoffer

Fordi de &';. Re så godt for dit helbred, er disse venlige bakterier kaldet “ probiotika &"; hvilket betyder “ for livet &";.

Men her &'; s ting. . . disse probiotika don &'; t spise den samme mad, vi gør. Så ud over at spise for din lever og milt celler, er du nødt til at begynde at tænke på at spise til dine bakterier celler så godt.

Hvad skal du fodre din ikke-menneskelige celler

Så hvad gør disse bittesmå sundhed allierede spise?

Præbiotika. Prebiotisk mad er fiber, vi kan &'; t fordøje. Men probiotiske bakterier elsker det. For eksempel er den nyttige bifidobakterier, der lever i din kolon slå denne fiber i smørsyre, som ikke kun føder dem, men også hjælper fodre din kolon celler.

Og når du fodrer disse nyttige bakterier rigtigt, kan din krop reagere i forbløffende måder.

I en 2012 University of Illinois undersøgelse, der involverer patienter, hvis tarme havde stoppede med at arbejde, forskerne var forbløffet over at finde, at blot ved at fodre patienter fructooligosaccharider (en af ​​fibrene de tarmbakterier kan lide at snack på), de kunne regrow tarmene og forbedre tarmens funktion væsentligt. [2]

Så hvad slags fødevarer har fiberen disse venlige bakterier har brug for? Hvede, løg, hvidløg cikorie og alle har vist sig at være gode kilder af præbiotika.

De gode bakterier i din tarm også elsker fiber og næringsstoffer findes i Chlorella alger. Takket være sin rige udbud af præbiotisk mad, Chlorella kan faktisk tredobbelt væksten af ​​gode bakterier i tarmen. [3]

Læger Kærlighed Fordelene Præbiotika Bring

Prebiotika vinder masser af opmærksomhed i ernæring verden. Naturlige behandlere overveje forholdet mellem dig og de venlige bakterier inde i dig at være en afgørende faktor i dit helbred. “ Jeg elsker at tale om tarmen og maven, &"; siger Dr. David Nelson, Ph. D. af Center for Advanced Medicine. “ Fordi de &'; re nok det vigtigste organ i kroppen for, om du &'; re kommer til at være raske eller syge &";.

“ Vi skal have en god mængde af sunde bakterier i vores tarme , &"; tilføjer Dr. Mark Drucker, MD også fra Center for Advanced Medicine. “ Når folk don &'; t føler sig godt ofte de har en ubalance af mikroorganismer i fordøjelsessystemet &";.

Da disse to læger påpeger, kan du &'; t råd til at forsømme disse gode bakterier. Og for at sikre, at de er glade for at leve inde i dig, er du nødt til at tune din kost til deres behov – selv hvis det betyder at tage på næringsstoffer dit fordøjelsessystem kan &'; t styre

Giv dem hårde, fiberholdige præbiotika.. Når du giver dem de præbiotika de behøver for at overleve, vil dine probiotiske bakterier trives. Og når de blomstre, du &'; ll trives så godt

Kilder:
[1] Pollan, M. Sig goddag til 100 billioner Bakterier, der udgør din microbiome.. New York Times. Maj 2013.
[2] University of Illinois College of Agricultural, Forbruger og Environmental Sciences (2012, oktober 15). Prebiotic kan hjælpe patienter med tarm fiasko vokse nye og bedre tarm. ScienceDaily. Hentet 20. december 2013.
[3] De forskellige virkninger af Chlorella, Management, Menu til Mass Fodring, Juni 1966 genoptrykt af videnskabelige rapporter om chlorella i Japan, Silpaque Publishing

naturlig sundhed

1. Hvidløg som Detox Diet Food
  2. Målrettede Cellulite Øvelser for effektiv Cellulite Removal
  3. 5 Noget overraskende måder at drikke mere vand kan øge din sundhed
  4. De sundhedsmæssige fordele & Anvendelser af 14 urter, Krydderier & Krydderier
  5. Yinergi: En holistisk Life værktøj
  6. Er der naturlige gær infektion behandlinger?
  7. The Secrets of Fasting - Hvordan du gør det rigtigt.
  8. Home Retsmidler for øre infektion - Hearing Ear Retsmidler
  9. Komme af toenail svamp med gennemprøvet Home Retsmidler
  10. *** Herbal Ally - Wild som Rose
  11. Brækkede Tænder Typer og behandlinger
  12. Tips til at få en stor nattesøvn
  13. De fantastiske fordele ved Chia
  14. De mange anvendelser af Calcium Bentonit Clay
  15. Er Vin Deals virkelig så stor på Groupon?
  16. Kolon Rense - 5 Colon udrensning metoder