The Theory of Multiple universer

En præcis gruppe af tilsvarende universer også kaldet som multi univers eller flere universer. Dette udtryk af flere Universer beskriver også mulighed for fysiske virkelighed af multi universer. Selvom der i mange tilfælde er udtrykket" alternativ virkelighed &"; også har de samme betingelser til den parallelle univers, men parallelt univers har den generelle holdning at antyde et forhold uden konnotationer. Du kan beskrive begrebet Multiple Universer som, “ eksisterer forskellige universer, men adskilt med en enkelt type kvante begivenhed fra hinanden &";

Som tiden går, og den menneskelige erhverve mere plads til at leve på jorden, opdager vi mange virkeligheder om vores planet. I begyndelsen blev det observeret, at Jorden var flad, men søgen efter viden tvinge os til den ledige plads på skyerne og afsløret mange virkeligheder omkring planeten.

Alan Guth, en fysiker afslørede teorien om multiple universer afhænger af sine flere observationer. Mange jævnaldrende af professor Guth tror på denne teori. Ifølge professor Guth, ved skabelsen af ​​universet, til et alternativ til den tyngdepåvirkning bringe genstande sammen, en tyngdekraft af omvendt type, arbejder også for at afvise det hele, som han bemærkede som “. Falsk vakuum &"; Denne teori ligner plausibel, da forskerne i vores verden har vist, at verden er ved at udvide konstant fra den dag af skabelsen. Professor Guth forklarede også i hans teori om de universer, at når big band skete, det falske vakuum begyndte at henfalde, og skabe stor mængde forskellig størrelse partikler. Disse forskellige størrelser af partikler er i samme struktur til vores univers.

Han afslørede også, at hele universet er vaster end forudsigelsen af ​​enhver person. Hvis vi betragter denne teori, de skabte partikler også begyndt at forfald i form af boblen samme som vores univers. Den falske vakuum som henfaldet mere, jo mere producerer boble, og skaber flere universer som følge heraf. Så vi er nødt til at tro, at mange universer er findes i forskellig form, men i den samme struktur som vi har vores univers, med samme egenskaber, og med samme regler i fysik.

Nu har vi to store ideer om de kombinationer af disse universer objekt. En idé består på undtagelse af ligheder i de fysiske regler og forhold mellem disse universer og vores univers. Dog kan der være forskellige kombinationer af samme objekter i alle universer, på grund af den forskellige grad på tidspunktet for skabelsen. For eksempel ville oceaner på andre universer har forskellig størrelse og steder end vort univers har, men det bekræftes, at de eksisterer også på de andre universer.

Den anden idé afhænger undtagelse af forskellig holdning og fysiske, kemiske struktur mellem de andre universer og vores univers.

Den første idé om Multiple Universer tillader os at tro, at en person kan præsentere mange universer på samme tid, og hvis du fik de evner at rejse til disse andre universer, kan du finde andre kopier af dig selv på forskellige universer. Det er muligt, at du ville have forskellige udfald og forskellige erfaringer på hver universet, ligesom en læge på et univers, en tyv på andet, og en præsident på den anden univers.

Under alle omstændigheder, mange idealister troede det en reel .. fænomen, og har brug for mere undersøgelse for at bevise det, i stedet for at antage dem blot en science fiction-emne

meditation

1. Praktisk Meditation
  2. POWER meditation
  3. "Ved dyrkning Presence" Meditation Technique
  4. Meditation Ifølge dit Zodiac Sign
  5. Ny Kirke Phoenix Review - Udvikling af en funktionel forbindelse med Gud
  6. 7 tips til opsætning af din meditation Practice
  7. The Number 1 Secret til Stress Relief
  8. Vigtige Yoga Mudras Forklaret
  9. Forener i tanke og handling: The Power Of The Circle
  10. Meditation på den nemme måde
  11. 7 Real Life grunde til at meditere regelmæssigt
  12. Er Meditation Master nøgle, der åbner alle døre?
  13. *** At finde den rytme i din ånde
  14. Bikram Hatha Yoga kan være nøglen til forbedring af stofskifte
  15. Fordele ved Start Meditation
  16. Behov Velstand? Få Fredelig!
  17. Bekræftelser til at give slip på fortiden og tilgivelse