Nye ideer til den gamle Vægt Issue - I Ardenneroffensiven Bring dine celler til din side

Har du nogensinde tage sig tid til at tænke over forholdet mellem din krop og dit sind!? Den menneskelige krop, som du har, er en fantastisk skabelse. Hver dag tusindvis af gamle celler dør ud og tusindvis af nye celler er lavet. Forskere har opdaget, at hver ny celle er levende og i live og indeholder i det, at intelligens reproducere sig selv. Hvad de har også opdaget, at hvis man isolere en bestemt type celle og ændre miljøet i denne celle, skifter det til en helt anden type celle. Læg i et optimalt miljø, cellen blomstrer
Så denne vidunderlige menneskelige krop af din er virkelig ikke en enkelt enhed, men et fællesskab af millioner af celler der lever, og forny -. Inden for miljø, du opretter for dem. Dit sind, så er regeringen for dette samfund af celler. Videnskabelige opdagelser viser, at overbevisninger og opfattelser i dit sind har fantastiske magt over hele samfund af celler, der er din krop. Disse overbevisninger og opfattelser spiller en stor rolle i at skabe det miljø, som dine celler eksisterer i. I sin bog, The Biology of Belief, Dr. Bruce Lipton fortæller om nogle af disse opdagelser baseret på år af sin egen forskning af den menneskelige celle. Et andet interessant twist i disse fantastiske videnskabelige opdagelser er, at gener nyresten &'; t alene ansvarlig for din biologi. De er kun tegninger. Om en person &'; s gen blueprint får “ læse &"; eller ikke er, hvad der skaber jeres biologi. Det er kun den energi, der kommer fra ydersiden af ​​cellen, dvs. miljø findes dine celler i, som gør det muligt for DNA plan, der skal læses. Interessant, din tro og opfattelser er, hvad hjælp til at afgøre, om disse gen potentialer eller “ blueprints &"; få læst.
Hvad alt dette betyder, er, at dine tanker og opfattelser kan bidrage til at give den kraft, som gør op din biologi. Siden ca. 5 /6ths af dine tanker køre på det ubevidste plan, er der ubegrænset potentiale i kraft af din underbevidsthed, og du kan lære at udnytte denne magt. Du kan beslutte, hvad overbevisninger og opfattelser tjener dig og dit højeste gode, og hvilke der aren &'; t. Det er muligt for dig at skabe nye tanker og opfattelser, som vil til gengæld skaber den vidunderlige sunde trim krop, som du ønsker og fortjener at have.
Når man arbejder med kunder, der har været plaget af spørgsmålet om at have gennemført for meget vægt for en god del af deres liv, begynder jeg ved at udforske hvordan de ser deres krop og deres overbevisning om deres vægt, deres krop, og grundene deres krop er ikke, hvad de ville have det til at være. Uden at fejle, de tre ting, jeg opdager er, at man har de accepteret en tro på, at de har en form for ringere gener, der er i høj grad ansvarlige for denne overvægtige tilstand, to, de har accepteret en identitet omkring denne overvægtige tilstand, og tre, de virkelig ikke kan lide deres krop.
Efter at vi afdække disse overbevisninger jeg så guide dem gennem hypnoterapi og guidede billedsprog, ind i et nyt forhold til deres krop og sind.
Det første, vi gør, er at have et særligt møde, ringer i alle cellerne i kroppen til at være til stede og alarm. Vi derefter takker cellerne for deres vidunderlige rolle i det nye organ, vi vil oprette. Vi informerer de celler, der hele samfundet har en ny slank, sund identitet nu. Derefter går vi gennem en række øvelser og billedsprog til at skinne kærlighed og påskønnelse på hver eneste celle.
Valg af nye overbevisninger og dermed en ny identitet for din krop er en utrolig effektiv måde at opnå vægttab du måske aldrig har troet muligt.
Efter alt, hvordan ville vi nogensinde få overalt arbejder imod os selv? Kan du forestille dig, hvis en coach sammenkaldte hans team og sagde “ Jeg forventer, at du til at arbejde hårdt på at gøre mig stolt, at være stærk og til at besejre dette andet hold, men ved den måde, kan i &'; t står nogen af ​​jer. Det er virkelig gør mig syg til selv se på dig &"; Alligevel fleste overvægtige mennesker har stor foragt for deres krop. Eller hvad hvis træneren fortsatte med “ Nu ved jeg, at ingen af ​​jer virkelig har evnen eller talent til at gøre, hvad du skal gøre derude for at få arbejdet gjort. Det &'; s ud af din kontrol selv. Du var lige lavet på den måde &"; Men det er det, vi fortæller vores celler, når vi afskrive vores tilstand til dårlige gener eller en bestemt begivenhed, der gjorde os på denne måde for evigt.
Vær opmærksom på tro og tanker, der løber gennem dit sind. Lav en bevidst indsats for at ændre disse negative eller destruktive tanker til positive, produktive tanker. Effekten af ​​disse nye tanker vil skabe vidunderlige ændringer i din krop
Du må ikke have indset det før, men dine celler lytter og reagerer i overensstemmelse hermed
. &Nbsp!;

slankekure og vægttab

1. Hvilke fødevarer er bedst for Sund vægttab?
  2. Hvad er årsagen højt blodtryk?
  3. Højt fedtindhold kost: Myter vs Fakta
  4. Teknikker til Burning mave Fat Fast
  5. Top 10 sunde måder at tabe sig i 2009: Drop Crash Kost & Dyr Motion Maskiner
  6. 7 Forholdsregler, der bør tages med phentermin kost piller
  7. Homøopatiske HCG Diet information
  8. Den måde at skære kalorier fra din pizza
  9. Er dine relationer Fat? (Del 2 af 2)
  10. Fitness Motivation
  11. 3 Dynamite Sund fastfood Tips til en sensationel slanke på ingen tid
  12. Brug Superfoods til Boost din lykke
  13. Fælles faktorer, der gør mænd Opnå uønsket pounds
  14. God kost mad - Fem Retningslinjer skal du sørge for kun forbruge Sund kost Foods
  15. Stop Forberedelse stegt mad og bruge disse Sundere tilberedningsmetoder
  16. 4 enkle måder at Stop Food Cravings
  17. Den tabe sig hurtigt Formel Til Dropper 5 pund i 7 dage ... garanteret!
  18. Fordele ved hCG for vægttab