Kaffe drikker Vist for naturligvis forebygge diabetes

Millioner af mennesker er afhængige af deres morgen kop kaffe til at kickstarte hver dag. At koffein-pakket ryk af java er den rigtige eliksir at vække hjernen og forberede de mentale og fysiske krav i din daglige rutine.

Kaffe er blevet bagtalt i årevis på grund af sin høje koffeinindhold og tendens til at blive brugt som en levering metode til sukker, kunstige smagsstoffer og trans-fedt lastet mejeriprodukter. Forskere fra UCLA har fundet, at kaffe demonstrerer en molekylær beskyttende mekanisme, der kan nedsætte risikoen for at udvikle diabetes.

Special Compound i Kaffe vist sig at sænke Diabetes Risk

Korrekt regulering af kønshormoner, har testosteron og østrogen længe været kendt for at spille en rolle i udviklingen af ​​diabetes. Detaljer offentliggjort som et resultat af denne forskning i tidsskriftet Diabetes
viser, hvordan forbindelser findes i brygget kaffe øge niveauet af et protein kaldet kønshormon-bindende globulin (SHBG). Øgede plasmaniveauer af SHBG mindske risikoen for at udvikle diabetes.

Forskere fra UCLA School of Public Health har vist, at kvinder, der drikker mindst fire kopper kaffe om dagen, er mindre end halvt så stor sandsynlighed for at udvikle diabetes som ikke-kaffe drinkers. Undersøgelser har konsekvent vist, at der er en sammenhæng mellem indtagelse af kaffe og lavere risiko for diabetes. Denne effekt blev tilskrevet en forbedret tolerance over for glukose, forbedret stofskifte og sænkes insulinresistens.

kønshormoner Kan Fremme Diabetes Udvikling

Undersøgelse resultater offentliggjort i New England Journal of Medicine
give det første fingerpeg til forholdet mellem gener, der koder for SHBG og den indledende udviklingsstadie diabetes. SBGH er blevet vist at regulere biologisk aktive kønshormoner og kan aktivt binde til receptorer, der påvirker signaleringen og produktion af hormoner. Forøgede niveauer af den frie, ubundne form af det aktive kønshormoner spiller en vigtig rolle i at sænke risikoen for metabolisk sygdom.

NEJM
studie fastslået, at SHBG niveauer cirkulerer i blodet har en direkte sammenhæng med den genetiske modtagelighed for diabetes. Bly undersøgelse forfatter, Dr. Simin Liu fastslået, at kvinder drikker fire kopper koffeinholdige kaffe hver dag var markant lavere risiko for at udvikle diabetes som følge af øget SHBG protein niveauer.

Undersøgelse Finder Kaffe Forbrug Knyttet til Diabetes Risk

Dr. Liu kommenterede på resultaterne, “ vi nu viser yderligere, at dette protein kan være påvirket af kostfaktorer såsom kaffe indtag i at påvirke diabetes risiko - den lavere niveauer af SHBG, jo større risiko end nogen kendte diabetes risikofaktorer . &";
Studiet undersøgte næsten 40.000 kvinder og fandt, at dem med det højeste kaffe forbrug (4 kopper om dagen) var 56% mindre tilbøjelige til at udvikle diabetes, sammenlignet med ikke-drikkende

Det &'; s. vigtigt at bemærke, at forskningen fundet beskyttende karakter kaffeindtagelse blev kun set ved brug af koffeinholdige form af drikken. Selvom koffein ikke menes at øge SHBG niveauer uafhængigt af hinanden, at koffeinfjernelse proces fjerner også naturlige forbindelser fundet i kaffe bønne, der er afgørende for at styrke proteinniveauet. Millioner af sundheds-orienterede personer vil finde trøst, da de sænke deres risiko for at udvikle diabetes ved at nyde flere kopper Joe hver dag

ernæring

1. Type-2 diabetes, gener og genekspression
  2. Sådan bestiller på en restaurant som vegetar eller veganer
  3. Sundhed og Ernæring: 3 Årsager til fordøjelsesproblemer Læger kan undlade
  4. Super Næringsstoffer Vist til Reverse Brain Aging and Cognition
  5. Nogle måder at naturligvis afvænning din krop
  6. Sundhed kost - GERD - gastroøsofageal reflukssygdom, forebyggelse og reduktion af Kost
  7. Er detox kost et modefænomen?
  8. Snack Opskrifter til 200 kalorier eller mindre
  9. Valg af anti-rynke creme: at kende ingredienserne
  10. Hvad dine negle sige om dit helbred
  11. Den bedste muscle bygning fødevarer at medtage i din kost
  12. 5 af de mest mørkegrønne grøntsager
  13. Kunne dine vitaminer være Killing dig?
  14. Kan havregryn være en del af din sunde planer?
  15. Er Forstoppelse forårsage vægtstigning
  16. Må ikke være en statistik i D-vitaminmangel epidemi
  17. Vitamin E kan beskytte mod oxidativt stress
  18. Andre fordele ved fiskeolie
  19. Nil Dariar Prem forfatter afslører hemmeligheden bag Banning mod naturlige frugter og grøntsager.
  20. Koffein og hvordan det kan have en negativ virkning på dig og din livsstil