Styrkelse Immunitet

Falls Cure. Komme om bord. Boost din immunitet.

Fall er en smuk tid af året, når bladene på træerne brast i smukke levende farver sådanne aktiver gule, brune, brændte-orange og bordeaux-røde. Naturen gør forberedelser til restaurering ved at kaste disse smukke blade og træerne bliver nøgne at bremse og omgruppere til foråret &'; s foryngelse. Det er den samme proces for os. Fall er sæsonen for at gøre status og forberede os på et langsommere tempo ved nærende og plejende vores kroppe. Nogle af os er mindre aktive som dagene bliver kortere end sommerdage; afhængigt af hvor du bor. Aktivitet gør ikke &'; t nødt til at stoppe. Kjole i lag og gå ture, dans og få sved på panden til din foretrukne disco sang.

Planlæg dine måltider og spise fødevarer fra listen over fødevarer, der vil forbedre din immunitet. Immunitet er defineret som modstanden i en organisme, som dig selv, til infektion eller sygdom.

For nylig forskning viser, at en del af styrkerne ved visse fødevarer mod kræft stammer fra deres effekt på dine immunforsvar. Kræftceller opstår, dine hvide blodlegemer må erkende, at de er unormale, og ødelægge dem. Hvide blodlegemer som soldater arbejde meget bedre, når de er godt fodrer og behøver ikke at klare en belastning af fedt i blodet.
Forsker spurgte en gruppe frivillige til at reducere fedtindholdet i deres kost, skære ned fedtstoffer fra alle kilder. Tre måneder senere forskerne tog blodprøver fra de frivillige og undersøgt deres celler &'; evnen til at genkende og ødelægge unormale celler. Som bemærket, blev deres immunfunktioner stærkt forøget.

Grøntsager, frugter, korn og bælgfrugter er ikke bare lavt fedtindhold. De indeholder også næringsstoffer, især beta-caroten, vitamin C og E, og mineralet selen, som alle har vist sig at styrke immunfunktionen. Det betyder ikke, at du skal spise enorme mængder af grøntsager til at se en forskel. Mængden af ​​beta-caroten vist sig at øge immunforsvaret var 30 mg, mængden i to store gulerødder.

Forskere grundlægger, at vegetarisk har enorm fordel, når prøver af deres blod blev analyseret. De testede hvide blodlegemer af vegetarer og ikke-vegetarer arbejder på Cancer Center for at se evne de hvide blodlegemer til at slå ud cancerceller. Vegetarer havde mere end dobbelt evnen til at ødelægge kræftceller i forhold til ikke -. Vegetarer, formentlig fordi deres kost var lavere i fedt og højere vitaminer og mineraler

En sund kost kan bruges sammen med uanset andre behandlinger for kræft, du kan bruge. På den anden side, korn, bønner, grøntsager og frugter er beskyttende. De er plante-baseret. De har ingen animalske proteiner eller animalsk fedt, deres grovfoder hastigheder passagen af ​​fødevarer gennem tyktarmen, hjælpe dine kræftfremkaldende stoffer. Fiber også absorberer og fortynder galdesyrer og ændrer de bakterier, der befolker din kolon, således at skadelige sekundære galdesyrer er mindre tilbøjelige til at danne. Kost rig på animalske produkter og andre fedtholdige fødevarer tendens til at øge risikoen for kræft, mens grøntsager og frugter bidrage til at reducere det har den laveste.

forebygge skader
Frie radikaler, ekstremt ustabile og destruktive molekyler, der er i affald produkter fremstillet af dine celler – den biologiske svarer til fabrikken udstødning. “ Frie radikaler er også lavet af hvide blodlegemer til brug som våben mod bakterier

Desværre er disse molekylære toksiner ender angribe din egen krop væv og menes at hvad der rent faktisk forårsage skade af inflammation &".;

Cellerne i kroppen er omgivet af en tynd cellemembran, der har bygget – på antioxidanter for at banke ud frie radikaler. Beta-caroten er en af ​​de bedst kendte antioxidanter. Det giver gulerødder og søde kartofler deres orange farve. Den sidder i celle- membran, venter på at neutralisere frie radikaler, når de nærmer.

E-vitamin og mineralet selen, findes i korn, bønner og grønsager, bistå betacaroten på celleoverfladen som vigtige dele af du antioxidant forsvar

antioxidanter i fødevarer (MG)

Vitamin C beta-caroten Vitamin E

Soy Bønner 3 0.01 35.00
Spinat, frisk 16 2,30 1,10
Jordbær 85 0,02 0,18
Søde kartofler (1) 28 15,00 5,90

Betjener størrelser er en kop, medmindre andet er anført
Kilder:. JAT Pennington, Bowes og Kirke &'; s Food Værdier for Dele almindeligt anvendt, 16. udg. (Philadelphia, E-vitamin indhold i fødevarer, “ J Am Diætetiske Assoc 75 (1979):. 647-65

ernæringsmæssig vurdering

1. *** Oplev det glykæmiske indeks /Load for Sund kost
  2. *** Ernæring Tidbits med Kale /Collard grønne opskrift
  3. Er du klar til at nedrive slankekure?
  4. Protein Foods: Hvilke fødevarer at vælge
  5. *** Kan Narkotika forstyrre din Ernæring?
  6. Adgang til din medfødte Krop-visdom at opdage den perfekte måde at spise for dig
  7. Liste over fødevarer, der virkelig Lavere kolesterol
  8. *** Krop Sammensætning og dens virkninger på sundhed
  9. De bedste fødevarer til en god nattesøvn
  10. *** Sunde vaner TIL lever længere
  11. *** Kan hvad du drikke give dig fuld krop Protection?
  12. *** CRANBERRY SPARKLE